L'amazzata, remix - noua piesa pe 2012 a trupei CRAZY (ECSTASY)


Despre proiectul "L'amazzata"

Ideea piesei "L'amazzata" (Cea ucisa) mi-a venit intr-o dimineata de vara la ferma de la Insuratei (Braila) a fostului meu prieten, Alessandro Barsacchi.
Sa va povestesc pe scurt: Era o zi superba, calda. eu eram imbracata intr-o rochita rosie de bumbac, afara ma orbea verdele pregnant al ierbii. Langa lac erau niste stalpi unde locuiau berzele... Mi-a venit asa ideea sa fac o melodie house despre o vrajitoare frumoasa, care zbura pe o matura si a zarit pe inserat o casa si un baiat care locuia acolo. coboara la el, amandoi stau toata noaptea impreuna, se cunosc, se iubesc, vrajitoarea se indragosteste de tanar, adica incalca legile vrajitoresti, apoi, dimineata, cu toate ca si baiatul era indragostit de ea, o ucide.

La final, melodia, ptr cei care inteleg italiana, a iesit un pic cam XXX. Recunosc ca DJ ICSU a venit si el cu niste idei pacatoase si asa m-a corupt:).Oricum, versurile sunt compuse de mine (cele cantate de mine si de Alessandro), iar versurile cantate de Catalin, in varianta remixata, sunt facute de el.
Linia melodica imi apartine iar negativul le apartine lui Marius Elisei si de DJ ICSU, si a fost inregistrata in trei momente. Prima parte a fost inregistrata in studioul de la Radio Lynx in toamna lui 2009, unde lucram pe atunci, si am cantat doar eu, a doua parte, mai precis cuvintele spuse de Ale, peste vreo saptamana, iar varianta finala, cea de acum, mai precis adaugarea lui Catalin Lungu a fost inregistrata in studioul lui, la finalul anului trecut 2011. Acum piesa este gata, eu sunt multumita de ea si sper ca va fi un hit in multe parti din tara si sper lume, mai ales ca avem acum contract cu o agentie din Italia, mezzostar.

Cate ceva despre grupajul de fotografii ce insoteste piesa: sunt imagini de la filmarile pentru UPSKIRT, in regia lui Cristi Sandulescu, unde am inceput sa il cunosc si pe Lungu, sunt imagini de la filmarile videoclipului nostru (trupa CRAZY- ECSTASY)realizate in atelierul SONIEI TRIFAN,- tot ea ne-a ajutat si cu rochitele din clip (peste 15 tinute)-, sau la Antena 1, impreuna cu Daniela Crudu si dansatorii nostri, baietii de la Taboo Boys, in culisele emisiunii "Un show pacatos" unde am cantat prima data prima noastra piesa - "Love addiction".

enjoy!

Comentarii

Postări populare