De vorbă cu Gabriel Dima (ziarist şi blogger din Ploieşti)

Salutare dragii mei. Nu am mai scris de ceva timp pentru acest blog, dar am decis sa revin deoarece este cel mai bine cotat ca si trafic dintre toate blogurile mele, plus ca pana la urma imi era drag de vechile mele postari de aici. Desi multe dintre ele nu mai sunt deloc de actualitate. Voi repara si aceste lucruri, cat si noua lui fatada, care de luna viitoare va arata complet diferit. Reincep cu un interviu amical cu un coleg de breasla drag mie, un ziarist si blogger din Ploiesti, Gabriel Dima.

     *   *    *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *

Încă de la început va spun că am avut deosebită plăcere să cunosc un super om.
Un băiat de excepţie, un ziarist bun şi un om plin de optimism, zâmbete şi suflet.
Este Gabriel Dima, care deţine site-ul de ştiri Info Ploieşti City.
Gabi are 36 de ani, dar un suflet de copil, glumeţ, incomod (uneori) şi sociabil.
În urmă cu 2 ani, acesta mi-a acordat un interviu pentru blogul vedetemagazin. Blogspot.ro (http://vedete-magazin.blogspot.ro/2014/09/interviu-exclusiv-aflati-adevarul-gol.html)
După 2 ani, în care i-am citit blogul (site-ul) am vrut să văd ce mai face? Cum se mai simte? Ce mai pregăteşte? La fel de charismatic şi drăguţ, Gabriel Dima a răspuns întrebărilor mele.



Ioana Popescu: Bună Gabi şi bine te-am regăsit. Ce mai este nou în proiectul tău şi cum “merge” site-ul?
Gabi Dima: Sărut mâna. Ceva nou? Au fost şi sunt multe. Din toamnă voi demara alte noi proiecte. Rămâneţi pe site. Da? Site-ul... propiu zis este hackerit, dar blogul este pe un trend ascendent, datorită aceleaşi politici editoriale. Ploieştenii începând să creadă în Info Ploieşti City.


Ioana Popescu: Ştiu că te implicit în diverse campanii sociale. Cum reuşeşti, ştiut fiind faptul că şi tu ai nevoie de ajutor?
Gabi Dima: Da. Dar pentru mine acest lucru este irelevant, ajutorul meu vine prin oameni, oamenii cărora le aduc zâmbete, speranţe, optimism. De mic copil am avut această “ambiţie nebună “.


Ioana Popescu: Ai apărut şi în cadrul emisiunii “Star Salvator “(Antena Stars). Cum ai rămas cu aceea imagine?
Gabi Dima: Da. Probabil aceea apariţie va rămâne ca o “imagine vie “, ceva unic, ceva frumos... Am rămas cu prieteni şi cu sufletul împăcat. Sper că cei care m-au văzut să înţeleagă mesajul de atunci şi să nu mai “arunce cu pietre “...


Ioana Popescu: De ce? Ce s-a întâmplat?
Gabi Dima: Teoretic, nimic... Practic, unele “voci “afirma că eu m-am dus să-mi fac imagine şi să mă folosesc de aceea emisiune. Nimic adevărat... Imaginea o aveam şi atunci, o am şi acum, chiar dacă unii sunt mai cârcotaşi din fire.
Oricum... mulţumesc Antena Stars, Mi, Ovi, Oana, Andreea... şi echipei “Star Salvator “pentru că au adus atâtea zâmbete unei familii nevoiaşe din Ploieşti. Probabil, fără ajutorul lor, nu reuşeam...

Ioana Popescu: Aproape 10 ani de presă... Cum ai rezistat într-o “lume sălbatică”?
Gabi Dima: 10 ani de muncă, stress, nervi, oboseala, lacrimi, zâmbete, etc.
Îmi aduc aminte primul pas făcut... Difuzor volant de presă, la ziarul local Republicanul. Ţin să mulţumesc (încă o dată) echipei de atunci, care m-a susţinut.
Apoi cu determinare, am ajuns până aici.

Ioana Popescu: Momente penibile, fericite...

Gabi Dima: Vorba unei bune prietene...” momentele penibile nu le mai ţin minte, că-s la trecut “. Momente fericite... Sunt multe. Dar probabil, decembrie 2010 când am lansat “proiectul Info Ploieşti City “, asta pe plan profesional. Momente familiare... noiembrie 2013, când s-a născut nepoata mea.

Ioana Popescu: Probabil o să te deranjeze întrebarea. Mai eşti însurat?
Gabi Dima. Nu mă deranjează. Acel moment este la trecut, nu vreau să mai îmi amintesc, este trecut la diverse... Nu comentez mai mult. Ştii că un ziarist se abţine de la a mai comenta, viaţa personală.

Ioana Popescu: Acum ai o relaţie?
Gabi Dima: O relaţie propriu zisa nu am... Nu vreau să mai mă implic sentimental, dar mai mă întâlnesc cu o tipă din când în când.

Ioana Popescu: Ne întoarcem la job... Alternezi tinerele talente cu anumite subiecte social-sportiv-culturale.
Gabi Dima: Da. Fiindcă un blog (site) care urmăreşte a oferi “altfel de ştiri “, este alternativ, oferind şi ştirile zilei...

Ioana Popescu: Zi-ne de Petrolul Ploieşti, echipa ta de suflet. Ce se mai aude?
Gai Dima: După cum bine ştii şi tu Petrolul Ploieşti este în faliment şi va începe din Liga A Prahova (a patra divizie). Echipa se va numi Petrolul 52 Ploieşti (momentan).
Bineinţeles este frustrant că suporter, ploieştean şi om de presă, să ştii că un tip oarecare, ţi-a falimentat echipă (în speţă Dan Capră).

Ioana Popescu: Ne apropiem de sfârşit. Zi-mi despre tine. E totul ok, ştiind că ai probleme de sănătate.
Gabi Dima: Da. Relativ sunt ok. Au fost unele momente nervoase, căderi de calciu, stress, nervi. Dar acum sunt ok.

Ioana Popescu: Ce se afla în “spatele “ziaristului Gabi Dima?
Gabi Dima: Sunt acelaşi de ani de zile. Sufletist, optimist, zâmbitor, dar probabil ultimele evenimente din viaţa personală m-au schimbat, vis a vis de cei din jurul meu.

Ioana Popescu: Ce mesaj vrei sa ne transmiţi?
Gabi Dima. Să fiţi sănătoşi, fericiţi, iubiţi. Pe lângă toate acestea, credeţi în fiecare vis, citiţi Info Ploieşti City şi urmăriţi-o pe Ioana Popescu in noile ei proiecte ziarul german Agero Stuttgart, blogurile sale cat si proiectele ei de suflet, umanitare, teatrale sau muzicale.
Ca un PS, vreau să mulţumesc celor care într-adevăr de un an, au făcut ca Info Ploieşti City să ajungă atât de sus. Se ştiu ei, nu pot da nume, sigur o să omit pe cineva.
Am îmbătrânit şi eu....
Vă pup. Mulţumesc Ioana.

Comentarii

Postări populare