Mi-e mila de gaina lui tanti Vochitza

 Anumite persoane au uitat de unde au plecat si nu isi mai vad lungul nasului lor lung....
Iulia Vochita, cu numele de scena Iulia Albu.

Incredibil cum unele stiu sa se prefaca atat de mult timp in matze blande, ca apoi sa loveasca si sa distruga fix exact ce il doare mai tare pe un om. Asta se numeste INTERES iar sinonimul lui este PROSTITUTIE.
In primul rand ca nu numai eu am ajutat-o la nevoie, si printre multe alte persoane este si amica mea Adina Scurtu, careia Iulia i-a furat proiectul de PR si apoi a mai si denigrat-o pe unde a putut. Singura data cand sa zicem ca m-a ajutat tanti Vochitza-Albu a fost cu un... sfat in legatura cu o dusmanca de-a ei (de fapt o concurenta de-a ei la imaginea unei firme de bijuterii, cum altfel?!) Andreea Raicu. (Si as indrazni sa spun ca la mijloc a fost si un barbat, despre care insa Iulia a pastrat, de frica, secretul...)
Daca era oricine altcineva, Iulia nu se oferea sa ma ajute cu nimic.
Imi este mila pana si de bietele dobitoace pe care aceasta femeie le cara in studiouri si pe la evenimente fara nicio mila. Ma intreb oare de ce nu o da gaina in judecata?
Revenind la tonul serios...
Imi pare rau, draga Mihai Albu. Nu mi-a placut niciodata de ea, desi o vreme mi-a intrat chiar si mie, marea detectoare de mincinosi cica, sub piele. Am fost o proasta si eu, ajutand-o nemasurat de mult cand aveam revistele SOC! si CE? (in timp ce toata redactia zicea ca sunt nebuna si probabil ca am vreun interes de o tot promovez, desi eu vazusem doar potentialul ei...), ca dupa ce a devenit un picut mai vedeta sa nici nu mai salute lumea pe culoarele Kanald. Gretos.
 Cat despre rautatile dese la adresa unor persoane celebre care nu i-au facut nimic niciodata, ba chiar, mai rau, pe care nici macar nu le cunoaste, asta mi se pare publicitate gratuita si nesimtita. 
Sunt complet scarbita de acest personaj. MA REFER LA CARACTERUL EI, NU LA STIL... Stilul ei e alta mancare de peste stricat. Si copiat.

ps.
Iar daca Iulia chiar nu isi mai aduce aminte de unde a plecat, ii aduc eu aminte ca nash la nunta i-a fost Cristi Borcea (cel de care tot ea spune ca s-a dat la ea), ca tot ce a purtat mireasa a fost gratis si ca a fost o nunta strict pe banii si barterelelui Albu... http://www.curierulnational.ro/Specializat/2004-11-01/Patru+miliarde+pentru+o+nunta+ca-n+povesti

Comentarii

Postări populare