LUCIUL e pentru prosti. Luciu e forever!


In urma cu ceva ani, sa zic vreo 14 (aoleoooooooooooooo, cat timp a trecut!!!!) deci cam prin prin 2003 vara, cand eram angajata (zic angajata, ca la Gardianul aveam carte de munca, la Gardianul dar la sectia monden), era in voga mare pe atunci in Romania: NICOLETA LUCIU.

Eram chiar prietene, as zice. De fapt, o cunoscusem prin Dinu Maxer, care era un soi de var al actualei neveste a fostului sef al mamei mele, Titi Popescu. Stiu, e complicat, dar asa e viata mea, foarte complicata. (si are si multe aspecte.. :)) )

Intr-o zi, nu in 2003, ci mai inapoi, prin 2000, ajung la redactia VIP (unde lucram ca nebuna, dar nu aveam nici carte de munca si imi plateam singura telefonul, taxiul si spagile catre surse....) erau doua fete cucuiete si impresarul lor Dinu (Maxer) pe care il stiam din vara trecuta, de cand lansase trupa Axxa plus ca stiam ca e varul lui Sendy (actuala sotie a lui Titi). Buuuuun. Pe el il stiam, stiam si ca este ruda cu tipa care il calarea pe Titi Popescu (o unguroaica -cam trecuta- din zona Petrosani), dar nu stiam de fetele alea doua din trupa Laguna, parca.
Aici, trebuie sa confirm mitul cum ca Dinu Maxer si-a lansat iubitele! Mda.. Fosta, ma rog, ca la ea ma refer acum. Pe Nico. (Iar daca e sa ma scormonesc candva in minte, Deea de acum a incasat prin 2006 vara titlul "MIss sani" pentru ca DINU m-a rugat foarte frumos, nu pentru ca era cea mai dotata... )
Revenind la Nicoleta... Daca nu se combina ea cu un frumusel ca el (Dinu) care sa o introduca fara sa vrea in lumea show-bizului miorotic, apai...: canci lansari, canci evenimente, canci PRO, canci Teo, canci Zsolt, canci bani, canci vila....

Dar Nico e o super fata. Serios.
Revenind la vara lui 2003, la redactia mare de la Gardianul, cand noi (fetele de la monden) imparteam acelasi birou cu obraznicii si uneori simpaticii de la Sport. Unul dintre ei a murit... Condoleante..., apropos... :(  

Revenant. Era chiar o super echipa. NU stiu daca cea mai buna pe sport dinre toate ziarele si tv urile din Romania, dar cu siguranta cea mai haioasa. Si, fiind colegi de ziar si de birou, m-au rugat frumos, de nenumarate ori, sa o chem la un interviu in birou pe celebraaaaaaaaaaa NICOLETA LUCIUUUUUUUU!
Adica pe sexoasa eclatanta cu sfarcurile mereu la vedere, cu gropitze doritoare, cu fund bombat si picioare interminabile, cu tocuri cui atzatzatoare si buze rosii senzuale! Pe cea cu sani imenshi, amentzitori si buclucashi, care, s-a intamplat, nu spun prostii, sa scape din lesa, si sa se reverse in toata grandoarea lor parfumata, fix pe terenul de fotbal, atunci cand doua biete echipe incercau si ele sa joace un meci.
Acea Nicoletaaaaaaaaa care i-a innebunit pe tozti romanii cu posesor de penis, de la mic la mare, de la bogati la mai putini bogati, de la jurnalisti persiflatori, pana la taranoi grobieni din Adunatii Copaceni sau Lehliu Gara.

Eu sunt o fata de cuvant. Si mereu am fost asa. Asa ca am zis ca incerc sa o aduc pe celebrisimma Nico la redactie, la Gardianul (actuala redactie a Romania TV... ) ca sa dea autografe si sa ii iau si un interviu pentru, si anume, ziarul unde lucram.

Am sunat-o, mi-a confirmat o zi anume, si am asteptat-o. Am uitat insa sa le zic colegilor exact ziua in care BOMBA aterizeaza, asa ca in momentul cand Nicoleta a sosit la poarta la ziarul Gardianul, uitasem si eu complet de ea, daramite colegii mei de breasla.
Primesc un telefon de pe alt numar. "Buna iubita, am ajuns! Ia-ma te rog de la poarta de la voi. Sunt niste neni foarte mari pe care scrie BGS si se uita urat la mine!" - mi-a susurat Nico, copilareste (pentru cine nu stie, Nicoleta Luciu este de fapt un copil dulce si scump si foarte timorat).

In graba, nu am mai apucat sa le zic celor doua cotzofene cu care lucram atunci (c& i) ca o aduc pe CELEBRRRRRRAAA LUCIU, daramite colegilor de la Sport (erau in ziua aia cam 5-6 in birou) si m-am repezit spre iesire, cu ecusonul in mana. Colegii de la BGS nu aveau ei nevoie de ecuson de la mine, imi citeau toate articolele deci stiau cine sunt eu, plus ca in ultima perioada, din anumite motive bine intemeiate, purtam mereu tocuri si fusta scurta, asa ca aveam voie sa chem pe oricine vroiam eu in redactie cata vreme nu semana cu Bin Laden.

Eu cunosc orice alta femeie, chit ca isi pune vreun sac pe cap, chit ca se vopseste, nu se machiaza sau se ingrasa. Asta pentru ca NOI, femeile suntem mai atente la detalii. Pricepem si procesam mai mult si mult mai rapid, orice.
Am vazut ca fata cat mine de inalta, cu sapca pe cap, cu inceput de mustata, cu tenisi, cu pulover un pic murdar, nefardata si nerujata este chiar NICO. Nu i-am zis nimic... Asa alesese ea sa se prezinte la un interviu la Gardianul. Probabil ca pentru vedete, ma gandeam eu atunci, Gardianul era un soi de site (desi era ziar tiparit!!!) trist, limitat si comunist (era cam psd-ist, asa-i...). Deci, ce-o fi fost in capul ei? "Neinteresant. Ma imbrac ca atunci cand duc gunoiul."
Adevarul era ca unele vedete imi raspundeam la telefon ca sa imi fac articolele alea din ziar numai din mila pentru mine. Ca ele nu citeau Gardianul. Ca sa imi iau si eu bani ca fac un interviu. Dar ce sa fac, decat sa lucrez aproape gratis la VIP condusa de Brancu, lucram asa, fix cum v-am descris, dar macar cu carte de munca, la Gardianul. Scuza mea e ca nu am scris politica pe atunci, ca daca as fi scris ceva de politica, probail ca as fi fost data afara pentru ca opiniile mele ce nu empatizau defel cu ale conducerii. Dar pe vremea aia erau niste neni si tante mai in varsta care sugeau de unde puteau ca sa scrie niste kkturi de editoriale scarboase pupincuriste pro pesediste (inca o data imi cer scuze ca am lucrat acolo... dar asa e in presa...)

Revenind la Luciu.
A venit Nico dupa mine in redactie, zambindu-mi haios pe sub sapca, dar un pic stresata. Observ si azi, in anii 2017, chestia asta. Sunt barbati superficiali care nu vad dincolo de o sapca murdara si de un zambet nefardat. Si pierd o gramada de ocazii, cretinii.

Nico se asezase la un birou din redactie, undeva spre usa, si eu ii luam un interviu. Niciunul din sectia Sport nu era interesat de fata aia care intrase pe usa alaturi de mine. Pana cand, nu mai stiu cine, unul mai curios dintre ei, a venit spre mine, doar atunci cand Nicoleta Luciu s-a dus la baie, ca sa ma intrebe "cine mai e si stramba asta?"

Nu, nu pot sa zic ca orgoliul meu era excitat. Ba zic. Chiar era excitat!

Adica io, fata cuminte a redactiei (pe vremea aia) eram considerata mult mai sexy decat invitata mea, acea VEDETA care era considerata ACUM o "stramba" si asta doar pentru ca nu avea tocuri, decolteu si nu era pensata si machiata? Fuck! Cat de idioti pot sa fie barbatii?????!! (va zic eu: foarte idiotzi!)

Nu stiam ce sa le zic baietilor.... Dar ma gandeam ca si eu, mai acum ceva ani fusesem la fel retinuta de mare masa a masculilor: drept "fata aia cu sapca, nemachiata, probabil o tocilara neinteresanta, probabil o tampita"...

Tineam si la ei, la colegii mei de redactie, dar si la Nico, ca pana la urma, da, ea era prietena mea! Asa ca le-am zis, dar inainte sa vina inapoi de la baie Nico, ca EA este CELEBRA NICOLETA LUCIU de la TV si din poze, ea este fata din Playboy, si de peste tot din acea perioada! Ea este: THE STAR-UL ANULUI!

Baietii s-au crucit, au injurat – au zis ca sunt prosti!- , apoi, cand Luciu a venit de la baie, timida, asa cum o stiu eu si doar prietenii apropiati, s-au strans totzi in jurul ei si i-au cerut autografe, rusinati.

Voi, barbatii, ati inteles ceva din chestia asta?

Comentarii

Postări populare