Sa slabim rapid si sanatos. Si sa avem un ten misto. Si o piele misto. Hai sa vedem ce si cum


Acum vreo luna si ceva scriam pe blogul acesta despre cum am reusit sa imi revigorez pletele. (Ca nu este simplu si nici usor, mai ales daca de la 14 ani tot ti-ai vopsit parul si ti-ai pus extensii peste extensii... Dar, na, ca am reusit! Acum parul meu este ok!)
Mai multe prietene de pe net m-au rugat, ulterior, sa le spun si niste secrete (ponturi) de-ale mele legate de ten, piele si de greutate, sau cum am slabit, sau cum ma mentin etc. Sau cum de fac ca daca ma ingras un pic, sa imi pun kilogramele exact unde am eu nevoie...
Facusem o pauza cu genul asta de sfaturi pentru ca era nebunie cu ordonantele alea. Adica fix: tara arde si baba se piaptana si da sfaturi de frumusete... Era jenant. Acum s-au mai linistit cat de cat apele (desi.... in fine...) asa ca, profitand mai ales de pretextul ca suntem in "luna fetelor" si mi se iarta, sper, daca scriu si chestii de si pentru femei intr-o lume a barbatilor, am decis sa le raspund prietenelor mele virtuale, de pe FB si blog (pe instagram nu prea intru, si nici pe twitter decat daca vad ca mi-a scris vreo vedeta de peste hotare). O sa fac din aceasta postare doua intr-una, adica (... o secunda sa vad daca s-au limpezit rufele)...
Revin (am pus la uscat rufele albe), acum astept rufele inchise sa se termine de curatat si apoi sa le pun la uscat... (deh, de-ale casnicutzei) :P :)

O sa o iau punctual.

1. Cum sa slabesti cat mai rapid si sanatos.
2. Cum sa te mentii in greutate.
3. Cum sa adaugi kilograme exact unde vrei si nu sa se depuna aiurea si inestetic.
4. Cum sa ai tenul curat si frumos.
5. Cum sa ai pielea (de pe tot corpul) perfecta.

ok... sa incep...

1. Cum sa slabesti cat mai rapid si sanatos.

- elimini pentru o perioada nedeterminata tot ce inseamna salamuri, zahar, dulce, grasime, prajeli, zacusti, paste, paine, faina etc
- faci sport (cat poti, dar faci)
- te duci la baie ZILNIC!!! (sa nu aud ca nu se poate, ba se poate! Eu nu stiu cum pot sta unele fete linistite 2 zile fara sa pupu... Iar cand aud ca unele se duc la baie o data pe saptamana, ma ia cu greata... Hellooo! Aveti toxine in corp! Care se depun unde vor ele mai bine: pe ficat, in sange, pe solduri, etccc!)
- din cand in cand masajsau auto-masaj de ala salbatic anti celulitic (cu creme sau zatz e cafea, pentru detalii, intrebati-ma)

- plus o gandire optimista. Si sa stiti ca nu se slabeste in 2 luni. Ai nevoie de vreun an... Dar important este sa ajungi la greutatea perfecta (fara celulita) ca dupa aia nu te mai ingrasi usor!
- si evident, sa nu uit: FACI DRAGOSTE DES!!!

2. Cum sa te mentii in greutate.

Bun.. Repet ce am scris mai sus: trebuie sa ajungi la greutatea perfecta! Adica sa constati ca nu mai ai grasime pe corp! Cand ai constatat chestia asta, nu dai iama in 20 de prajituri si 10 saorme pe saptamana! (Eu acum pot sa mananc noapte de noapte daca vreau cate o mega saorma! Asta pentru ca mi-am facut ordine in corp! )

Abia dupa ce realizati si testati ca nu va mai ingrasati daca beti o cola normala, abia dupa ce mancati o inghetata in parc si a doua zi va vin blugii la fel, abia dupa ce beti cu fetele 2-3-4 martini, si a doua zi nu va strang adidasii, da, abia atunci, poti spune: am reusit! Pot sa mananc CAT DE CAT normal! Zic, cat de cat, pentru ca daca esti BULIMICA, si ai asteptat ca sa slabesti DOAR ca sa mananci iar ca un PORC, atunci nu ajungem nicaieri! Intelegi?!!!

3. Cum sa adaugi kilograme exact unde vrei si nu sa se depuna aiurea si inestetic.

Vine o vreme cand dupa ce ai slabit muuult, de iti sunt largi chiar si blugii din generala (mi s-a intamplat acum 2 ani) (fie ca am exagerat cu regimul, fie ca eram in depresie (murisera si bunicul, si bunica si unchii.. off..  si nu mai aveam pofta de mancare). Eram deja prea slaba dar si slabita. In afara de faptul ca mi se ascutisera trasaturile fetzei, nici nu mai aveam putere. Aveam atacuri de panica, tahicardie, mi se facea rau, eram varza. La un moment dat am inceput sa mananc zahar cu lingura! Ca sa nu lesin. Dar nu era normal! Trebuia sa ma ingras un pic.
(Sincer, la haine eram foarte multumita! Imi statea perfect orice purtam, mai ales ca avand sanii mari, eram super ok: slaba si cu sanii mari! Dar fizic, nu, nu eram ok. AAAA, plus ca manacand numai salate, cipsuri si alte prostii fara calorii multe si fara proteine, imi cadea si parul! Sau se rupea foarte usor!) Trebuia sa fac ceva. Am inceput incet-incet sa mananc mai mult si mai sanatos. Nu brusc, ci incet-incet. Si dupa cam doi ani si ceva, m-am revenit f ok ca si psihic (nu mai sunt asa de depresiva) si ca fizic (nu mai am tahicardie, nu mai am stari de lesin. Nu mai trebuie sa imi iau zahar in poseta in caz ca mi se face rau pe strada!) Dar revenind la ce am zis eu ca va zic de la inceput: cum faci sa iti pui kilogramele exact unde trebuie?

Pai sa va zic:
- mananci chestii cu proteine, dar fara sa exagerezi cu grasimea sau fainoasele
- faci sport

- iti masezi fundul si picioarele din cand in cand
- te vizualizezi in minte: cum vrei sa arati si asa vei arata
- si evident, toate punctele de la numarul 1.


4. Cum sa ai tenul curat si frumos.

Aici recunosc ca trebuie sa va spun din start ca eu am gene bune. Adica eu nu am avut pe nimeni din familie sa aiba tenul gras, ori cu cosuri, purulent etc. Eu am un ten cam... perfect. Sorry, asta e. Dar cum sa il mentii perfect? Pai aici o sa va spun ce fac, sau, mai degraba ce nu fac:

- pana la 22 de ani nu foloseam nicio crema, nimic. Apoi am incepit cu NIVEA. Si NIVEA a ramas, dar doar cand simt eu ca tenul e nitel uscat! (Atentie, nu ma dau pe nas sau pe frunte, ci unde simt eu ca e tenul uscat.) Am incercat si alte firme, dar mi-au produs urticarie, iritatie. Sunt foarte ciudata si conservatoare, sau mai degraba, corpul meu este. Pentru ca eu sincer as vrea sa nu imi iau numai Nivea,
mai ales ca la cati bani am bagat in Nivea, si eu si mama, puteau lejer sa ne faca imaginea firmei, dar din pacate, tenul meu reactioneza ciudat la alte creme. Adica decat alte creme, mai bine unt, sau mai bine nimic!
- nu prea ma machez. O sa radeti. Cum, ca mereu te vedem machiata! Pai, ma vedeti, dar voi stiti vreo 100 de aparitii de-ale mele.. NU stati zi de zi cu mine sa ma vedeti zi de zi. Cine a intrat pe blogurile mele a vazut ca eu nu ma machiez acasa. Sau foarte rar, cand vine cineva in vizita, sau cand fac vreun live, ceva.
- Daca ma machiez foarte tare, nu dorm asa, ci ma sterg, chiar de sunt foarte obosita. Baia mea e plina de pachetele cu vata si pufi. Pe care ii folosesc cand e cazul.
- incerc sa nu mananc sarat si nici foarte dulce. Poate nu realizati, dar mancand sarat si dulce, nu numai ininterior aveti probleme, dar si la nivelul pielii, care ajunge sa fie, cum au unele doamne, rosie sau plina de pete sau gauri.. :(
- nu ma spal cu sapun pe fata.
- ma spal cu apa rece pe fatza, si intotdeauna ma spal de jos in sus, pentru a ridica trasaturile
- foarte rar imi fac masti de fatza. Nu fac des pentru ca nu am nevoie....


5. Cum sa ai pielea (de pe tot corpul) perfecta.
Se face noapte si trebuie sa mai si dorm. O sa fiu succinta la punctul asta "Cum sa ai pielea (de pe tot corpul) perfecta". Pai in primul rand nu folosesc bureti de baie. Buretii de baie au foarte multe bacterii, chiar de par ei foarte curati. Apoi, nu prea ma duc la stranduri, sau daca ma duc, fac dupa aia dusuri. Nu ma dau cu crema pe corp decat atunci cand simt ca este deshidratat. Nu ma duc f des la solar! Iar daca ma duc, ma dau cu crema speciala de solar.
Si cat atat... :) In rest, e vorba de ADN-ul bun...

Va sarut! Astept si alte intrebari! :)


Comentarii

Postări populare